Головна » Файли » Мої файли |
21.04.2014, 18:05 | |
Урок з літературного читання в 2 класі I семестр Тема. Сербська казка ,, Жбан меду,,. Мета: активізувати знання про види казок. Ознайомитись із сербською народною казкою. Вчити визначати основну думку, давати характеристику персонажам твору. Формувати вміння орієнтуватись у логічній структурі тексту : зачин, основна частина, кінцівка, розрізняти у тексті діалогів, мови автора і дійових осіб. Розвивати виразність читання, вміння складати продовження сюжету на основі знання про повтори в основній частині. Виховувати любов, повагу та інтерес до народної казки. Обладнання : презентація до уроку, опорні таблиці, малюнки героів. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ Створення емоційного настрою на уроці. Продзвенів уже урок, Розпочинаємо урок.
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ.
,, Звуковідтворення,,
Лисеня і вовченя Їли ласощі щодня. Кожен мав велику ложку, Горщик порожнів потрошку.
IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Продовжуємо ознайомлення з казками народів світу. У кожного народу свої звичаї, традиції і звісно свої казки. Сьогодні ми ознайомимося із сербською казкою ,, Жбан меду,, Завдання уроку.
IV.V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Читання заголовка казки. - Можливо вже знайоме вам слово ,, жбан,,? ( словничок). - Як ви думаєте, про що йтиметься в казці? - Кого вважають найбільшим любителем меду ? А сьогодні ми дізнаємося, хто ще любить ласувати медом? 2. Читання казки ,, Жбан меду,, вчителем. - Перед тим, як я буду читати казку, з’ясуємо значення слів. ( Словникова робота). - Про що ця казка? 3. Виразне читання казки учнями. З’ясуємо послідовність подій в казці. Читання казки по частинах. - Коли відбувалися описані події? - Чому лисичка била хвостом по лавці? - Як лисичка вперше надумала обманути вовка ? - Для чого лисичка кликала вовка в комірчину ? - Як вона вирішила знайти винуватця? - Як лисичці вдалося перехитрити вовка? - Ми вже знаємо, що народні казки часто мають таку будову : Зачин, основна частина, кінцівка. Подивимось на с. 47 схему побудови казки. - Чому в основній частині показано 3 повтори? Чому лисичка назвала такі імена?
Учні з олівцем позначають в тексті зачин, закінчення казки.
V.-ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ. 1. Робота над характеристикою героїв. - Хто головний герой казки? -Кого названо братом ? -Хто назвав вовчика братом ? - Як одним словом можна сказати ? Якщо це казка і в казці звірі розмовляють, то це герої казок. 2. Робота в групі. 1 група – дослідити, які слова характеризують образ лисички. 2 група – дослідити , які слова характеризують образ вовка. 3, 4 група – прочитати слова, дослідити , які слова притаманні людині.
,, Знайки,, - скласти кінцівку до казки; ,, Всезнайки,, - порівняти героїв з інших казок; ,, Актори,, - Читання казки в особах. ( учні в масках вовка і лисички читають діалог. Звіт груп про виконання завдання. VI. ПІДСУМОК УРОКУ
Я ознайомився…. Я навчився…… Ми досягли…… Самооцінка роботи на уроці за картками ,, Оціни себе,, VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 46 – 47., навчитись виразно читати казку. Намалювати до казки малюнок. | |
Переглядів: 6011 | Завантажень: 0 | Коментарі: 4 | |
Всього коментарів: 0 | |