Головна » Файли » Мої файли |
[ Викачати з сервера (31.7 Kb) ] | 30.01.2015, 00:19 | |||||
Основи здоров’я 3 клас Тема. Здоровий спосіб життя. Практична робота. Складання правил здорового способу життя. Мета. Розвивати уявлення про здоровий спосіб життя; його складові; показати, що дотримання всіх складових — провідна умова збереження і зміцнення здоров'я. Виховувати бережливе ставлення до здоров’я, як найвищої соціальної цінності особистості. Обладнання. Малюнки, ілюстрації, де зображені діти, які піклуються про своє здоров'я, таблиця "Моє здоров'я", підручник, зошит з основ здоров’я. Хід уроку І. Організація класу. Створення емоційного настрою на урок. Дзвоник всім нам дав наказ: До роботи, швидше в клас. Будемо уважні і старанні всі, Сядемо рівненько на місця свої. - Щоб урок наш пройшов вдало і цікаво, нам треба дружно працювати, бути уважними, активними. - Зараз покажіть сигнальними картками чи всі готові до роботи на уроці? II. Актуалізація опорних знань учнів. 1. Повторення вивченого матеріалу. — Що найдорожче і найцінніше у житті? — Які показники здоров'я ви знаєте? — Які прислів'я знаєте про здоров'я? — Для чого потрібне здоров'я? III. Повідомлення теми і завдань уроку Мотивація навчальної діяльності учнів. 1. Створення проблемної ситуації. — Ми ознайомилися із поняттям "здоров'я", його основними ознаками. Кожен хотів би бути здоровим. Як, на вашу думку, треба піклуватися про своє здоров'я, як його берегти? 2. Розв'язання проблеми, поставленої вчителем. На дошці ромашка "Моє здоров'я". (Діти зривають по одній пелюсточці і коментують прочитане, доповнюють.) 3. Висновок. Кожна людина повинна берегти і зміцнювати своє здоров'я. Іграшку, книжку, одяг можна купити за гроші, але здоров'я — не купиш. Саме тому з раннього дитинства треба дотримуватися здорового способу життя IV. Вивчення нового матеріалу. 1. Обговорення дій дюдини, що допоможуть зберегти показники здоров’я в нормі. Заповнення таблиці впродовж обговорення. Показники здоров’я Дії людини
Здоровий спосіб життя - це дотримання режиму дня, правил гігієни, правильне харчування, заняття спортом, фізичною працею, загартовування, відмовлення від шкідливих звичок. ( Презентація з обговоренням.) 2. Бесіда. - Для чого потрібно вести здоровий спосіб життя? - Які перешкоди потрібно здолати, щоб почати вести здоровий спосіб життя? - Чи легко дотримуватись правил здорового способу життя? 3. Робота з підручником. а) Розгляд і аналіз малюнків. б) Самостійне опрацювання тексту підручника (с. 14). в) Робота за схемою. г) Відповіді на запитання. Фізкультхвилинка. Всі піднесли руки — раз, І навшпиньки став весь клас. Два - присіли, руки вниз, На сусіда не дивись. Будем дружно ми вставати, Щоб ногам роботу дати. Хто старався присідати — Може вже відпочивати. V. Закріплення вивченого.матеріалу. 1. Робота в зошиті. Завдання 1. Продовжити речення. Завдання 2. Колективна робота. Завдання 3. Самостійна робота. Завдання 4. Коментоване завдання. Завдання 5. Прочитати і пояснити зміст вислову. Завдання 6. Записати свій індивідуальний паспорт здоров'я. 2. Релаксаційна пауза. Гра "День — ніч". А зараз ми пограємо з вами гру: "День — ніч". У нас будуть "сови" і "діти". Якщо "сови" літають — отже, "ніч", всі завмирають в тих позах, в яких застав їх виліт "сов". На слово - "день" "діти" прокидаються, а всі "сови" "засипають", завмирають в тій позі, в якій вони були. Вчитель ділить учнів на дві команди — одна з них "Сови", друга - "Діти". — Коли я скажу — "день", всі "сови" "заснуть", а "діти" почнуть показувати те, що вони роблять протягом дня: встають, вмиваються, їдять, ідуть в школу і т. д. А якщо я скажу: "Ніч" — прокинуться "сови" і почнуть літати, а "діти" "заснуть" в тій позі, в якій застала моя команда. 3. Творче завдання "Закінчіть речення". 1. Свої зуби я____________ 2. Свої руки я____________ 3. їсти я більш за все люблю________ 4. Займатися спортом я____________ 5. Обливатися холодною водою я____________ 6. Купатися я____________ 7. Сплю я найкраще тоді, коли____________ 8. Вранці я прокидаюся____________ Практична робота. Складання правил здорового способу життя. Мета. Закріпити знання учнів про здоровий спосіб життя. Вчити дотримуватися всіх складових здорового способу життя. Сприяти тому, щоб вони перейшли у звичку. а) Скласти рецепт здорового способу життя. б) Вчити позбавлятися шкідливих звичок. Воду крижану не пити І ніколи не палити! Щоб знешкодити мікроби, Руки мий щоразу чисто, Не забудь щоденно їсти в) Підведення підсумків. VI. Підсумок уроку. — Що таке "здоровий спосіб життя"? — Які поради щодо здорового способу життя ви виконуєте? — Які не виконуєте? Чому? Послухайте поради, як слід піклуватися про себе. Друже, щоб здоровим бути, Треба навички здобути, Про здоров'я піклуватись: Перш за все — не лінуватись, І здружитися із спортом, Рідко ласувати тортом, Овочі і фрукти різні — Всі вони тобі корисні. Вранці й ввечері, мій любий, Завжди-завжди ти чисть зуби. | ||||||
Переглядів: 2291 | Завантажень: 33 | Коментарі: 4 | |
Всього коментарів: 1 | ||
| ||